Informatie over Coronavirus

Het is een bijzondere tijd waarin vrijwel niets lijkt te gaan zoals het normaal gaat. Het coronavirus zorgt bij ons niet voor problemen in het verzenden. Bij ons geldt nog steeds: op werkdagen voor 16:00 uur besteld, vandaag verzonden. 

Waddeneilanden
Pakketten naar de waddeneilanden zijn langer onderweg doordat er minder boten varen.

Afhaalpunten
Als uw pakketje naar een afhaalpunt wordt gebracht omdat u niet thuis was, kan het zo zijn dat dit een ander afhaalpunt is dan u gewend bent. Verschillende afhaalpunten zijn namelijk gesloten of hebben aangepaste openingstijden. Als uw pakje op een afhaalpunt ligt raden we aan om het zo snel mogelijk af te halen. Als een afhaalpunt besluit om te sluiten, dan gaan alle pakketten die daar liggen retour afzender. In dat geval brengen we uiteraard geen kosten bij u in rekening, maar het duurt dan wel langer voordat u uw pakket heeft.

Veiligheid
De bezorger houdt voldoende afstand en u hoeft niet zelf uw handtekening te zetten voor ontvangst. Als uw bestelling in de brievenbus past, dan zal het daar bezorgd worden.

Voorraad
Ook bij ons worden momenteel meer bestellingen geplaatst dan normaal. We doen er alles aan om onze voorraad op peil te houden, maar dat kost moeite. Ook zendingen die naar ons onderweg zijn, zijn soms langer onderweg. Daarnaast kunnen niet alle fabrikanten de vraag naar producten aan doordat er meer wordt gekocht. Is een product uitverkocht? Dan kunnen we momenteel geen indicatie geven wanneer het product er weer is. U kunt uw e-mailadres opgeven op de productpagina. Dan krijgt u als eerste bericht wanneer het artikel weer voorradig is. Als u een product kunt bestellen dan is het op voorraad. Uitverkochte producten kunt u bij ons niet bestellen.

 

We houden de situatie nauwlettend in de gaten. Als er iets verandert, dan vermelden we dat op deze pagina.

Kijk ook op de website van DHL en de website van PostNL voor de laatste updates.

Laatste update: 27 maart